Monday, September 27, 2010

Quick Update..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..


Assalamualaikum semua.. Maaf diucapkan kerana membiarkan blog ini tanpa sebarang update. Kebelakangan ini diri disibukkan dengan bermacam hal.(juga kurang semangat untuk menulis) Mohon agar diri ini terus istiqamah. Doakan bersama. Jadi untuk post kali ni,nak berkongsi sedikit perkara yang berlaku secara ringkas(nama pun quick update).

-10 malam akhir ramadan : Menyertai program qiamulail bersama ikhwah. Target untuk hafal 1 juz. Bermula la cuti pertengahan semester.

-Raya Aidilfitri : Berkumpul bersama keluarga belah Ma(mama) saya di Pengkalan. Balik ke kampung Ba di Sungkai. Balik Ipoh,pergi open house yang diadakan oleh rakan2. Tapi kali ni tak berpeluang ke Lenggong untuk beraya dengan Akh Lan dan Akh Aweh seperti tahun lepas (T T). Tak akan saya lupakan saat bersama dengan mereka. Alhamdulillah,ukhuwah antara kami masih kekal. Next,menyiapkan tugasan untuk kelas selepas cuti.

-Minggu kuliah bermula : Hantar tugasan dan menjalani kuiz.huhu.. Menyiapkan LDK Tamadun Islam. Telah sepakat untuk membuat forum. huhu. Masih dalam proses mengedit. Dan menerima tugasan baru dan diarahkan untuk membuat persiapan untuk kuiz dan test akan datang.

-Perancangan : Memulakan halaqah di sekolah dan PUO. Membuat persediaan sebelum menjalani Latihan Industri dan Final Exam.

Itu saja buat kali ni..
wallahua'lam..

No comments:

Post a Comment